Šiuo metu labai svarbu ne tik likti namuose, laikytis asmens higienos ir kitų naujausių specialistų rekomendacijų, bet ir išlaikyti tinkamą fizinę bei psichinę sveikatą. Todėl Vilniaus visuomenės sveikatos biuro (Biuras) kineziterapeutai karantino metu pataria būti kiek įmanoma fiziškai aktyviems ir paisyti bendrųjų fizinio aktyvumo rekomendacijų.

20 minučių mankšta mažina nerimo atsiradimą

Biuro specialistai teigia, jog suaugusiesiems, kad organizmas gautų naudos, būtina vidutinio intensyvumo veikla užsiimti 300 minučių per savaitę. Tiek laiko atliekant pratimus su savo kūno svoriu ar papildomais svoriais, „įdarbinant“ ne tik raumenis, bet ir visus kūno kaulus, galima paskatinti juos atsinaujinti ir stabdyti senėjimo pokyčius, pagerinti širdies ir kvėpavimo sistemų būklę, raumenų pajėgumą ir organizmo funkcinę sveikatą, sumažinti galimybę susirgti, atsirasti nerimo, depresijos simptomams.

Kineziterapeutai atkreipia dėmesį, kad ne rečiau kaip 3 kartus per savaitę būtina lavinti judesių koordinaciją ir pusiausvyrą, o ne rečiau kaip 2 kartus per savaitę – stiprinti svarbiausių stambiųjų raumenų grupių jėgą, siekiant kuo ilgiau išsaugoti gebėjimą savarankiškai judėti.

Mankšta namuose pagerins nuotaiką

Biuro specialistai sudarė pratimų programą dirbantiems iš namų ir parengė trumpą treniruotę, kurią galėsite lengvai atlikti ir savo namuose. Reguliariai atliekami fiziniai pratimai mažina stresą bei padidina seratonino (laimės hormono) lygį smegenyse, dėl to pagerėja nuotaika. Fizinė veikla yra itin stipraus poveikio antidepresantas, kuris neturi šalutinio poveikio.  Pratimus rekomenduojame atlikti Jums patogiu laiku, tačiau po valgio praėjus bent valandai.

Dalijamės 20 minučių treniruote kiekvieno iš mūsų geresnei savijautai! Treniruotę vaizdo formatu galite rasti čia: https://bit.ly/2web4DM