Apniukusį šeštadienio rytą būrys šiaurietiškojo ėjimo entuziastų leidosi į kelionę po Anykščių apylinkes. Anykščiuose mus pasitiko charizmatiškoji gidė Kristina, kuri net ir pliaupiant lietui neleido nusiminti, pasakojo įdomias istorijas apie Anykščius ir su jais susijusius istorinius asmenis.

Pirmoji mūsų aplankyta vieta buvo Siauruko muziejus, įsikūręs šimtametės Anykščių geležinkelio stoties komplekse. Čia pamatėme „Škoda“ gamykloje pagamintą garvežį „Kukuška“, apžiūrėjome stoties viršininko butą ir jo darbo kabinetą, išbandėme veikiančius eksponatus – rankinę dreziną bei triratį ant bėgių. Tuomet leidomės į kelionę siauruku iki Rubikių, kur kilome į 15 metrų aukščio apžvalgos bokštą prie Rubikių ežero. Surengę pikniką ant ežero kranto išjudėjome į labirintų parką, kur mūsų laukė 3 karklų (didysis, apvalusis ir lenktynių) bei 1 kukurūzų labirintas. Norintieji čia išbandė savo orientavimosi įgūdžius. Kelyje link antrojo pagal dydį riedulio Lietuvoje, stūksančio Anykščių šilelio kraštovaizdžio draustinyje, mus užklupo liūtis. Entuziastingai nusiteikę vilniečiai jos neišsigando, apsiginklavo šiaurietiškojo ėjimo lazdomis ir patraukė link Puntuko akmens. Kadangi liūties būta tikrai stiprios, nuo jos apsisaugoti nepadėjo ir lietpalčiai, tad susirinkę į autobusą keliavome į didžiausios Lietuvoje Anykščių šv. Mato bažnyčios apžvalgos bokštą, siekiantį 79 m. aukštį. Paskutinis lankytinas objektas mūsų laukęs Anykščiuose buvo garsusis paminklas J. Biliūnui atminti – „Laimės žiburys“. Pasak gidės, lipant į „Laimės žiburį“ reikia sugalvoti norą, kad jis išsipildytų, lipant į viršų reikia nesidairyti atgal, nekalbėti ir užlipus paliesti paminklą, ką daugelis kelionės dalyvių ir padarė. Žiūrėsime, ar norai išsipildys J Pavakare, saulutei išlindus pro debesis žygeiviai vėl apsiginklavo šiaurietiškojo ėjimo lazdomis ir pasileido eiti Šventosios upės pakrante, kur kelionė ir baigėsi.

Nors oras žygeivių nelepino, keletą kartų buvome sulyti, bet džiaugiamės jog nuotaika išliko puiki iki pat kelionės pabaigos.  Ačiū Jums, šiaurietiškojo ėjimo mylėtojai!

Iki kitų kartų!

Žygio nuotraukas rasite: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.684952904918449.1073741862.354367007977042&type=1