Kviečiame vilniečius į lankstumą lavinančias treniruotes! Ne paslaptis, jog su amžiumi raumenys praranda elastingumą. Dėl sėdimo darbo, netaisyklingos eisenos, sėdėsenos ar net neteisingo fizinio aktyvumo – vieni raumenys įgauna per didelę įtampą, o kiti per daug atsipalaiduoja. Tai gali lemti nugaros skausmus ar netaisyklingą laikyseną. Todėl labai svarbu reguliariai atlikti pratimus, lavinančius viso kūno raumenis – tam puikiai tinka tempimo pratimai. Šie pratimai paremti jogos pozomis – tai ramus sportas, leidžiantis pajusti savo kūną, o pratimus galite atlikti tiek, kiek leidžia fizinės galimybės.

Reguliariai atliekant lankstumą lavinančius pratimus galite:

  • Atpalaiduoti įsitempusius raumenis;
  • Pakoreguoti laikyseną;
  • Sustiprinti liemens, bei kitus kūno raumenis;
  • Pagerinti kraujo pritekėjimą į audinius;
  • Pagerinti raumenų kontrolės pojūtį;
  • Pajusti psichologinį atsipalaidavimą;
  • Sumažinti nugaros skausmus;
  • Pagerinti medžiagų apykaitą;
  • Pagerinti savo bendrą fizinę būklę!

Puikus laikas po sunkios darbo dienos: antradieniais, 18:30-19:15 val.

Vieta: Kūdrų parkas Užupyje.

Užsiėmimus ves kineziterapeutė Agnė Novickienė.

Su savimi turėti: vandens buteliuką, kilimėlį ar pledą, bei gerą nuotaiką!

DĖMESIO! Esant blogoms oro sąlygoms (lietui, audrai, kaitrai) mankšta nevyks.

Registracijos forma: https://docs.google.com/forms/d/1d3naukojHWRSOqoLVBo1djvNlcwycQ3kdJqf3GQD5YM/edit

Daugiau informacijos:
Dovilė Šimonytė
Visuomenės sveikatos specialistė, kineziterapeutė
Tel. +37067865060
El.p. dovile.simonyte@vvsb.lt