Vilniaus visuomenės sveikatos biuras kviečia moteris mankštas, skirtas dubens raumenų stiprinimui. Kviečiamos visos moterys besidominčios moteriškąją sveikata bei jos gerinimu.

Dubens dugno raumenys yra labai svarbūs sveikatai, laikysenai ir grožiui. Atliekant tikslinius pratimus dubeniui galima nesudėtingai ir nuosekliai treniruoti dubens dugno raumenis. Ištreniruotas dubens dugnas sumažina krūvį kitiems raumenų sluoksniams, kurie gali tinkamai apsaugoti ir palaikyti organus (žarnynas, šlapimo pūslė, gimda, inkstai, skrandis ir t.t.). Jeigu dubens dugnas nusilpęs, kaulėtas dubuo prasiplečia, organai nusileidžia žemyn ir sukrenta, nes neturi atramos.

Dubens dugno raumenų stiprinimas yra naudingas žmogaus sveikatai ne mažiau nei kitų kūno raumenų. Vertėtų juos pradėti stiprinti ne tik ieškant pagalbos, bet ir profilaktiškai, nes silpnas  dubens dugno raumenynas, gali sukelti begales sveikatos problemų. Sustiprinant dubens dugno raumenis:

  • stiprėja dubens raumenų tonusas, suplokštėja pilvas;
  • gerėja laikysena, tvirtėja kūno centras;
  • dingsta liemens įtampa;
  • pakeliami sėdmenų raumenys;
  • stangrėja šlaunys, oda;
  • suteikiate savo kūnui šlapimo nelaikymo preveciją;
  • pagerinate savo seksualinį gyvenimą ir kt.

Laikas: trečiadieniais, 10.30 – 11.30val.

Vieta : Kūdrų parkas Užupyje.

Užsiėmimus ves kineziterapeutė Agnė Novickienė.

Su savimi turėkite vandens buteliuką, kilimėlį ar pledą bei gerą nuotaiką!

DĖMESIO! Esant blogoms oro sąlygoms (lietui, audrai, kaitrai) mankšta nevyks.

Registracijos forma:

https://docs.google.com/forms/d/1CFGTAwLn6UmCfxSfZIbqtN0yTsRSqBf1qHdb4IkIhpA/edit

Daugiau informacijos:
Dovilė Šimonytė
Visuomenės sveikatos specialistė, kineziterapeutė
Tel. +37067865060
El.p. dovile.simonyte@vvsb.lt