Mūsų Lietuvos kraštas garsėja vandens tyrumu bei jo gausa, skaičiuojama daugiau nei 3000 ežerų, todėl mes turime puikią galimybę išnaudoti aktyvų laisvalaikį kartu su irklentėmis!
Jei dar niekuomet neteko stovėti ant jos, jei dar nemokate irklenčių plaukimo technikos, o galbūt norėtumėte išbandyti jogą ant irklnečių, tuomet turime puikių žinių Jums!

Vilniaus visuomenės sveiktos biuras bendradarbiaudamas su pirmuoju „Sup-board“ irklenčių klubu Lietuvoje, kviečia į nemokamas irklenčių pamokas kartu su profesionaliais instruktoriais. Instruktorė Viktorija Petrulienė teigia: “Esu Jolantos Verseckaitės sporto studijos trenerė. Nuo sporto esu neatsiejama visą savo gyvenimą ir tuo tik mėgaujuosi – tai suteikia man energijos, geros nuotaikos ir puikią savijautą, o smagiausia yra tai, kad visą savo energiją ir puikią nuotaiką su malonumu perduodu kitiems. 16 metų profesionaliai užsiėmiau dziudo sportu, esu daugkartinė Lietuvos čempionė, Lietuvos rinktinės narė, taip pat tarptautinių turnyrų nugalėtoja ir prizininkė. Baigus profesionalią dziudo karjerą sportas iš mano gyvenimo nedingo. Pradėjau bėgioti, vesti grupinius užsiėmimus ir asmenines treniruotes. Sportas man – tai laikas sau, puiki savijauta ir geros nuotaikos užtaisas.“

• Sup Fit – tai treniruotė, kurioje suderintas sportas sausumoje ir ant vandens. Pirmas 20 minučių ant kranto atliksite įvairius apšilimo pratimus. Teks pašokinėti, atlikti tempimo pratimus ir plačiau pramerkti akis, suaktyvinti širdies ritmą ir pasiruošti intensyviam irklavimui ant irklentės. Atlikus visus pratimus sausumoje – imsite irklentes ir pasiruošite pajusti, ką reiškia priversti dirbti visus kūno raumenis! Irkluojant dirba visas core raumenynas, nugaros ir rankų raumenys. Be to reikia išlaikyti pusiausvyrą, todėl kojos tikrai nesiilsės ir jausite, kaip dirba vidiniai viso kūno raumenys.

Jogos-Pilates trenerė: Agnė Stankevičiūtė sportuoja nuo pat vaikystės. Daugiau nei 20 metų sportas ir šokis yra neatsiejama jos gyvenimo dalis. Ilgą laiką Agnė šoko šiuolaikinius-moderniuosius šaaaokius šokių grupėje „Gama“. Vėliau draugystę su šokiu tęsė Vilniaus Universiteto Kinetiniame teatre. Agnė nuolatos tobulina savo įgūdžius ir tam pasitelkia ne tik savo mėgstamas jogos bei Pilates treniruotes, bet ir plaukiojimą, slidinėjimą, išbandymus orientacinėse varžybose, kopimą į kalnus turistiniuose žygiuose, bėgimą maratonuose, o dabar ir irklenčių jogą-pilates! Be judėjimo Agnė neįsivaizduoja savo gyvenimo!

• Jogą miksuosime su Pilates. Kodėl? Pilates pratimai tinka visiems žmonėms, nežiūrint amžiaus ar fizinio pasirengimo. Pilates padės kūnui tapti stipresniu, o grakštesnes kūno linijas pamatysite jau po kelių savaičių. Pilates padės atsikratyti nugaros, pečių juostos ar sprando skausmų. Dauguma šio metodo pratimų yra skirta pilvo raumenims, o ypač – jo vidiniam raumenų sluoksniui stiprinti, todėl lankydami Pilates treniruotes netruksite turėti gražų ir plokščią pilvą. Be to, stiprūs pilvo raumenys ne tik grožis, bet ir geresnis kūno balansas bei koordinacija. Užsiėmimų metu tinkamai kvėpuojant jogos pratimai (asanos) derinami su atsipalaidavimu. Švelnūs tempimo, sukimo, lenkimo judesiai suteikia sąnariams ir raumenims lankstumo, masažuoja vidaus organus, suaktyvina kraujo apytaką. Atliekant asanas ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.
• Kadangi būnant ant irklentės tenka išlaikyti pusiausvyrą, dirba visai kiti kūno raumenys, kurie ne visada yra išjudinami stabiliai stovint ant žemės. Taip, gali būti, kad net ir patyrusiam jogui ant irklentės atlikti pratimus bus sunkiau, tačiau tikrai įdomiau.
• Ypatingai vasarą, sporto salėse jaučiamas tvankumas ir nosiai ne visai malonūs kvapai. Sportuojant ežero viduryje ant irklenčių gaivus ir tyras oras – garantuotas. Juolab pabėgsime iš užteršto ir dulkėse paskendusio miesto!
• Nesumokėtos sąskaitos, cypiančios stabdžių kaladėlės, degantys projektai darbe ir kitos nuolatinės stresą keliančios mintys galvoje išnyks kaip rūkas! Jums reikės susikoncentruoti į savo pusiausvyrą, atliekamus pratimus ir gamtos grožį. Tiesiog blogoms mintims neliks vietos! Minčių atnaujinimas garantuotas!
• Joga ant irklentės suteikia naujų patirčių. Įsivaizduokit, esate kažkur ežero viduryje, aplink tyvuliuoja vanduo, vėjui papūtus ošia miškai, dangumi karts nuo karto prasklendžia paukščiai, čiulbėjimas sklinda iš pievų, o vanduo tarsi šiuolaikinės muzikos kūrėjas tuos garsus absorbuoja ir it aidas atkartoja prislopindamas tonacijas.

Lietuvos respublikos biologijos mokslų daktaras, Lietuvos sveikatingumo klubų asociacijos prezidentas, licencijuotas irklenčių sporto tarptautinio sertifikato ASI instruktorius – Aurimas Mačiukas. Aurimas supažindins su pagrindinėmis taisyklėmis plaukiant irklentėmis, bei suteiks labai daug naudingų patarimų!

Apranga: Lengva sportinė. Atsižvelkite į oro sąlygas, jei rytas šaltesnis pasirūpinkite šiltesne apranga, kurią galėtumėte nusiimti, kai treniruotė persikels ant irklenčių. Apavas – lengvi batukai, basutės arba basos kojos. Nepamirškite pasiimti papildomo komplekto rūbų, nors ir maža, bet tikimybė įkristi – yra!

Jei įkrisiu: Krenta tik 10% žmonių ir dažniausiai tie, kurie mėgsta pervertinti savo jėgas bei pamiršta saugumo nurodymus. Jeigu jaučiate, kad praradote pusiausvyra, geriau klaupkitės ir atsistokite iš naujo, kai vėl pajusite, kad atradote balansą.

Pradžia: Plaukioti pradėsime jau ateinantį antradienį – liepos 25d..
Laikas: Susitinkame 19 val., prie „Forum Palace“ esančios automobilių stovėjimo aikštelės ir visi kartu su autobusiuku važiuojame į pasiplaukiojimo vietą.
Treniruočių grafikas:
I gr. Liepos 25 d. – Žalieji ežerai, susitinkame 19val. prie „Forum Palace“ esančios automobilių stovėjimo aikštelės. Sup-Fit treniruotė su Viktorija Petruliene.
II gr. Rugpjūčio 1 d. – Akmenos ežeras Trakuose, susitinkame 19val. prie „Forum Palace“ esančios automobilių stovėjimo aikštelės. Sup-Fit treniruotė su Viktorija Petruliene.
III gr. Rugpjūčio 8 d. – Žalieji ežerai susitinkame 19val. prie „Forum Palace“ esančios automobilių stovėjimo aikštelės. Viktorija Petrulienė, Sup-Fit treniruotė
IV gr. Rugpjūčio 15 d. – Žalieji ežerai, susitinkame 19val. prie „Forum Palace“ esančios automobilių stovėjimo aikštelės. Sup-Fit treniruotė su Viktorija Petruliene.
V gr. Rugpjūčio 22 d. – Akmenos ežeras Trakuose, susitinkame 19val. prie „Forum Palace“ esančios automobilių stovėjimo aikštelės. Irklenčių sporto pagrindai su Aurimas Mačiuku.
VI gr. Rugpjūčio 29 d. – Akmenos ežeras Trakuose susitinkame 19val. prie „Forum Palace“ esančios automobilių stovėjimo aikštelės. Irklenčių sporto pagrindai su Aurimas Mačiuku.
VII gr. Rugsėjo 5 d. –Žalieji ežerai, susitinkame 19val. prie „Forum Palace“ esančios automobilių stovėjimo aikštelės. Irklenčių Joga su Agne Stankevičiūte.
VIII gr. Rugsėjo 12 d. – Žalieji ežerai, susitinkame 19val. prie „Forum Palace“ esančios automobilių stovėjimo aikštelės. Irklenčių Joga su Agne Stankevičiūte.

REGISTRACIJOS FORMA:
https://docs.google.com/forms/d/1YVWU7ga9Pv7wXncsI3_hD_RyS8CCJ-Bun859fEWJ3So/edit

Dėl ne visuomet atsakingos registracijos ir labai riboto dalyvių skaičiaus esame priversti įvesti registracijos mokestį. Tad Jūsų registracija bus patvirtinta tik tuo atveju, jei pervesite 3 eur už vieną užsiėmimą, kurio metu jums priklausys irklentės nuoma, trenerio ir pervežimo paslaugos. Pinigus perveskite tik tuomet, kai užpildę registracijos formą gausite patvirtinimą.

Rekvizitai:
UAB „Jugameda“
Įmonės kodas: 302542084
Adresas: Žirmūnų g. 18-7, LT-09230 Vilnius
Direktorius: Justas Pipiras
Sąskaita: LT527300010123903719
Mokėjimo paskirtyje nurodykite: VVSB Irklentės, Vardas Pavardė …gr. .
(pavyzdys: VVSB Irklentės, Dovilė Šimonytė IIIgr.)